Pod značkou RYNK Chuť Moravy představí jak své dlouholeté favority, jako jsou svatojánské ořechy, slanináda, višně z Líšně nebo česnekové štangle, tak i několik novinek – omáčku zelenou a červenou slivoňku z mladých mirabelek a zauzenou hořčici se slaninou.
Produkty RYNK staví na lokálnosti a kvalitě, ale zároveň mají ambici inspirovat spotřebitele k objevování nových a zapomenutých chutí. Spolu s uvedením nové produktové řady spustí výrobce na svých webových stránkách sekci INSPIRACE, kde budou k dispozici jednoduché recepty a tipy od tvůrců i významných českých šéfkuchařů. Cílem je podpořit spotřebitele, aby produkty kreativně využívali a vydávali se na vlastní kulinářské dobrodružství.
Podpora komunity a spolupráce se šéfkuchaři
Chuť Moravy věří, že řadu RYNK budou společně rozvíjet také domácí kuchaři a gastro nadšenci, které produkty inspirují k tvorbě. Díky inovativnímu zpracování a jedinečným surovinám získaly produkty značky prestižní ocenění, včetně Great Taste Awards v Anglii a několikanásobné vítězství v soutěži Regionální potravina jihomoravského kraje.
Kvalita produktů si získala pozornost předních českých šéfkuchařů, a produkty Chuť Moravy se tak pravidelně objevují na menu restaurací šéfkuchařů jako Zdeněk Pohlreich, Radek Kašpárek, Marek Fichtner, Tomáš Levý a další.
Moderní design a praktičnost
Nová řada RYNK přichází s moderním designem a větší praktičností obalů. Místo keramických visaček a tradičních skleniček přichází v jednoduchých, funkčních obalech s výhodnějším balením. Každý produkt je opatřen QR kódem, který spotřebitele přesměruje na stránku s podrobnými informacemi o produktu, jeho výrobě a tipy na jeho využití.
Díky tomu se každý může stát domácím šéfkuchařem – ať už při grilování, přípravě večeře, nebo při setkání s přáteli.
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Odkaz na zdroj:
https://www.protext.cz/zprava.php?id=49514&utm_source=rssweb&utm_medium=rss&utm_campaign=rsskanaly