Zavřít menu

Média

Kategorie

Výběr

Projekt

také pevné spojení se světem vodíku a zdravého životního stylu. Společně s tím představuje i nový design, který vyjadřuje propojení mezi inovacemi v oblasti vodíkových technologií s mladou a svěží energií. Stěžejním produktem značky je H2 VIBE Premium vodíková voda.

Společnost H2 Global Group, zabývající se produkty s molekulárním vodíkem, se pyšní novým názvem a také grafickým designem, který navrhlo studio Czech Promotion. Designéři si pohráli s valenční vazbou dvou atomů vodíku, které dohromady tvoří vodíkovou molekulu. „Vzniklo nejen nové logo, ale kompletní vizuál, který je mladistvý, svěží a naznačuje vibraci v každém z našich produktů,“ představuje novinku marketingový manažer společnosti H2 Global Group Matěj Žárský. „Zákazníci se tak mohou těšit na nové obaly všech našich doplňků stravy, nově pod značkou H2 VIBE. Jejich unikátní složení ale zůstává stejné,“ dodává.

Hlavním produktem nové značky H2 VIBE je bezpochyby doplněk stravy H2 Premium vodíková voda. „Vodík je nejefektivnější antioxidant, který pomáhá proti oxidačnímu stresu, což je společný jmenovatel většiny civilizačních nemocí, včetně onemocnění spojených s demencí jako je Alzheimerova choroba, na jejíž výzkum se zaměřuji dlouhodobě,“ vysvětluje světoznámý japonský vědec a guru společnosti prof. Shigeo Ohta. Molekulární vodík má dle jeho slov schopnost snižovat zánětlivé reakce a cílit na geny, které podporují naši energii a metabolismus. Japonsko, kolébka vodíkových technologií, je místem, kde vznikla první vodíková voda v plechovkách. Právě ta je předchůdkyní H2 VIBE Premium vodíkové vody.

„Navázali jsme na kvalitu japonské vody a použili jsme náš nanogenerátor při výrobě české prémiové vodíkové vody,“ říká CEO H2 Global Group Viktória Procházková. Vodíková voda v plechovkách H2 VIBE Premium Vodíková voda není jen praktická, ale také ekologická. „Plechovky chrání vodík před únikem a zachovávají jeho koncentraci po delší dobu, což zajišťuje maximální účinek pro spotřebitele. Použití nanobublin při výrobě navíc zaručuje, že vodík je vázán v co nejmenších molekulách, to zvyšuje jeho absorpci a efektivitu. Hliníkové plechovky se dají zároveň výborně recyklovat,“ prozrazuje ředitel H2 Medical Technologies Pavel Vašek, který má technologii na starosti.

Vibe: Nové éra energie, pozitivní vibrace

„Společnost hledala název, který by zastřešil všechny její činnosti, od výzkumu a vývoje, přes výrobu, distribuční síť, až po aplikaci vodíkových technologií,“ říká CEO H2 Global Group Viktória Procházková. „Vibe je pro nás pozitivní energie, vzájemné nadšení a spojení ve vodíkovém světě, které nabízí přirozenou cestu ke zdraví, což potvrzují tisíce studií molekulárního vodíku na celém světě.“

Slovo „vibe“ představuje něco více než jen slovo – je to pocit, atmosféra nebo energie, kterou něco nebo někdo vyzařuje. „Vibe se často používá k popisu emocionální rezonance, která vzniká mezi lidmi, nebo způsobu, jakým určitá místa či věci ovlivňují naše pocity,“ vysvětluje Eliška Ulehlová, tisková mluvčí H2 Global Group. „Když říkáme, že něco má správný vibe, myslíme tím, že to má určitou přitažlivou energii, která rezonuje s našimi hodnotami nebo preferencemi. Pro H2 VIBE tato energie symbolizuje nejen inovace v oblasti vodíkových technologií, ale i spojení s přírodou a zdravým životním stylem. Vibovat je prostě IN.“

H2 Global Group

Společnost H2 Global Group jako jediná na světě nabízí kompletní vodíkové řešení – v portfoliu jsou generátory vodíku pro domácí i velkokapacitní výrobu, doplňky stravy a balená vodíková voda s mimořádnou koncentrací rozpuštěného vodíku. V oblasti výzkumu a aplikace jde stále kupředu, zejména v uplatnění patentu na prevenci a léčbu neurodegenerativních nemocí.

 

Zdroj: H2 Global Group

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Odkaz na zdroj:

https://www.protext.cz/zprava.php?id=49507&utm_source=rssweb&utm_medium=rss&utm_campaign=rsskanaly