Zavřít menu

Média

Kategorie

Výběr

Projekt

Praha 29. listopadu 2024 (PROTEXT) - Společnost Miele oslavila letošní 125. výročí celodenní akcí Brand Day v Miele Experience Center, kde představila klíčové inovace pro rok 2025. Generální ředitel Josef Jelínek zdůraznil zásadní produktovou obměnu napříč sortimentem a představil vizi značky zaměřenou na prémiovou kvalitu, udržitelnost a inovace.

Hlavní novinkou je řada vysavačů Guard či nástupce legendárního modelu Complete C3, řada praček a sušiček Nova Edition s revolučním bubnem InfinityCare a AI technologiemi. V segmentu vestavných přístrojů zaujala řada ArtLine v trendy perleťové béžové s funkcemi Smart Food ID a MealSync.

Akci doprovázeli ambasadoři značky, jako je Libor Bouček, Jitka Nováčková, Zdeněk Pohlreich nebo Lubojatzky Couple. Miele tak opět potvrzuje svou pozici technologického lídra v oblasti přístrojů pro domácnost.

www.miele.cz

Zdroj: Miele

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Odkaz na zdroj:

https://www.protext.cz/zprava.php?id=50440&utm_source=rssweb&utm_medium=rss&utm_campaign=rsskanaly