Zavřít menu

Média

Kategorie

Výběr

Projekt

Praha 15. listopadu (PROTEXT) - Soutěž WebTop100 patří přes 20 let mezi přední české soutěže a z původního zaměření na nejlepší weby firem se transformovala na inspirativní přehlídku toho nejlepšího z oblasti digitálního marketingu. Soutěž hodnotí nápady, invence a promyšlená strategie. “WebTop100 je galerií skvělých inovativních řešení prověřených nejlepšími experty v oboru, kteří zasedají v porotě” uvedl Petr Kleiner, předseda poroty soutěže. Vyhodnocení nejlepších projektů za rok 2024 proběhlo ve čtvrtek 14. 11. 2024 v Praze v rámci každoroční konference, kde se představují zároveň vítězné projekty a služby.

Vítězem kategorie Digitální transformace a především Projektem roku 2024 se v soutěži WebTop100 stala společnost AITOM Digital s aplikací metodiky Revenue Operations pro společnost 3DFitness. Hlavní Revenue Operations konzultant společnosti AITOM Digital Daniel Musil byl nominován za své úsilí v prosazení této metodiky na českém trhu na Osobnost českého digitálu a zařadil se tak mezi 10 nejvíce viditelných osobností českého digitálního marketingu.

Porota na projektu Revenue Operations ocenila zejména prokazatelné výsledky. Společnost 3D Fitness díky metodice zavedla 9 procesů, které ji pomohly:

  • plánovat předem obrat a dodržet jeho průběžné rozložení v roce
  • navýšit obrat o cca 30% oproti roku 2023
  • zvýšit ziskovost díky na úsporách v obchodním a nabídkovém procesu

Revenue Operations (RevOps) je metodika, která sjednocuje analýzu v oblasti prodeje, marketingu a zákaznické podpory s cílem zvýšit celkovou efektivitu. RevOps propojuje procesy, nástroje a data, a to umožňuje zvýšení efektivity jednotlivých týmů, optimalizaci workflow, zlepšení zákaznické zkušenosti a v konečném důsledku růst tržeb.

Ocenění získal i další projekt AITOM Digital, a to Firemní komunikace pro Vysokou školu CEVRO. Navržená marketingová strategie a z ní vyplývající konkrétní kroky - nový web, obsahový marketing - vedly k překročení nastavených cílů v oblasti náboru nových studentů.

Na třetím místě skončil i také projekt Autentické kariérní komunikace pro společnost NEWPS.CZ s.r.o., který díky navržené obsahové marketingové strategii rozšířil web o autentickou komunikaci kontaktních osob firmy prostřednictvím videa a dalšího obsahu, který pomohl představit společnost a zefektivnit náborový proces IT firmy.

AITOM Digital je česká digitální agentura s více než 13 letou historií. Původní orientace na tvorbu webových stránek se transformovala v nabídku komplexních on-line marketingových a konzultačních služeb.

Kontakt:

Ing. Leoš Špachta

marketing manažer AITOM Digital s.r.o. 

mobil: +420 605 204 542

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Odkaz na zdroj:

https://www.protext.cz/zprava.php?id=50205&utm_source=rssweb&utm_medium=rss&utm_campaign=rsskanaly