Tento úspěch lze připsat především optimalizaci provozu a důkladné marketingové strategii. Han Food se zaměřilo na kombinaci různých marketingových kanálů včetně delivery platforem, promo akcí a speciálních nabídek v obchodních centrech. Tato komplexní strategie vedla ke zvýšení konverzí i přes omezený počet návštěvníků v obchodních centrech. Dle Jindřicha Fialy, ředitele marketingu měla tato strategie výrazný vliv nejen na povědomí o značce, ale i přímý dopad který byl znatelný v návštěvnosti i tržbách jednotlivých bister a restaurací.
Han Food, známý pro své jedinečné spojení kvalitní gastronomie a rychlosti fast foodu, nabízí autentické chutě Asie ve stylovém prostředí. S pobočkami v několika českých městech, jako jsou Praha, Brno, Plzeň, Jihlava a Teplice, pokračujeme v přinášení gastronomických zážitků, které v Čechách nemají obdoby.
"Jsme hrdí na to, že i v náročných podmínkách dokážeme růst a přinášet našim zákazníkům ty nejlepší chutě Asie. Očekáváme, že do konce roku budou naše výsledky ještě lepší," uvedl Albert Vu, majitel Han Food.
Pro více informací navštivte hanfood.cz.
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Odkaz na zdroj:
https://www.protext.cz/zprava.php?id=49490&utm_source=rssweb&utm_medium=rss&utm_campaign=rsskanaly