Zavřít menu

Média

Kategorie

Výběr

Projekt

Respektujeme

Praha 20. května 2025 (PROTEXT) - Charitativní medvídci Pepco jsou zpět a v nové jarní edici. Každý zakoupený medvídek je nejen pěkným dárkem, ale může také poskytnout skutečnou pomoc dětem a dospívajícím. Stoprocentní výtěžek z prodeje podpoří charitativní organizace ve 12 evropských zemích.

Móda a charita jdou ruku v ruce

Jaro v Pepcu je časem módních hitů, a proto charitativní medvídci přicházejí v novém oblečení. Tuto sezónu má toto roztomilé duo na sobě oblečení inspirované mořskými motivy: šaty nebo košile s nadčasovými bílými a modrými pruhy. Jsou obohaceny o vzory mořských hvězdic a lodí. Dodávají outfitům šarm a letní prázdninovou atmosféru. Tyto výjimečné hračky nejenže přinášejí radost dětem, ale Pepco také věnuje 100 % zisku z jejich prodeje na charitativní účely a projekty pro děti a mládež.

Příběh charitativních medvídků se píše od roku 2018 v Polsku. V současné době se prodávají na 12 trzích nejen na Slovensku, ale také v Maďarsku, Rumunsku, České republice, Bulharsku, Chorvatsku, Srbsku, Litvě, Španělsku, Německu, Itálii a samozřejmě také v Polsku.

Společnost Pepco v minulosti uvedla na trh několik kolekcí těchto medvídků. Patří mezi ně:

  • edice inspirovaná kresbami dětí ze Společnosti přátel dětí. Tyto kresby inspirovaly oblečení charitativních medvídků,
  • edice s ukrajinskými lidovými motivy, která podporuje projekt „Přístav Santa Clause“ pro děti z Ukrajiny,
  • sportovní kolekce s medvídky v tenisovém a fotbalovém oblečení.

Obliba medvídků roste a s každou novou kolekcí se rozšiřuje i nabídka pomoci. Jen v roce 2024 prodal řetězec více než 193 000 medvídků. Zisk z prodeje věnoval přibližně desítce partnerských sociálních organizací po celé Evropě.

Jak pomáhají charitativní medvědi?

Každý, kdo se rozhodne koupit si tohoto krásného plyšového medvěda, se stane součástí krásného řetězce pomoci. Finanční prostředky putují místním nevládním organizacím v zemi, které podporují děti a dospívající v různých oblastech jejich života. Od vzdělávání přes psychologickou podporu až po realizaci vášní a talentů.

V Čechách je výtěžek věnován Nadaci Pomozte dětem: „Díky zákazníkům Pepco, kteří si zakoupí charitativního medvídka, můžeme podpořit projekty zaměřené na sociálně znevýhodněné děti, které neměly v životě tolik štěstí. Těmto dětem společně pomáháme prostřednictvím odborných služeb dosáhnout stabilního a bezpečného zázemí. Například jsme díky darům mohli podpořit projekty v oblasti vzdělávání. Od předškolní přípravy, pomoci s přípravou do školy a doučování až po kariérní poradenství. Součástí podpory je také pravidelný preventivní program, v jehož rámci odborní pracovníci zprostředkovávají schůzky rodin se školskými institucemi,“ vysvětluje Olga Janžurová, manažerka projektu Pomozte dětem. „V loňském roce jsme tak díky zákazníkům Pepco mohli pomoci dalším 150 dětem v obtížné životní situaci. Tyto děti často vyrůstají v sociálně složitých podmínkách a zažívají nevýhody již od raného dětství. Moc si vážíme každého, kdo se do pomoci zapojil, a děkujeme, že vám osud těchto dětí není lhostejný,“ dodává Olga Janžurová.

Charitativním medvídkům Pepco nelze odolat. Jsou roztomilí, symbolizují touhu pomáhat a představují ideální dárek. Koupí jednoho z nich přispíváte na dobrou věc.

"Charitativní medvídci Pepco již léta spojují radost ze sdílení s naším posláním pomáhat. Díky podpoře našich zákazníků může tato iniciativa skutečně změnit životy dětí a dospívajících v mnoha evropských zemích. Každý nákup plyšového medvídka je aktem laskavosti, který se promítá do skutečných iniciativ. Financování stipendií, podpora vzdělávání, rozvoj talentů a vášní mladých lidí. Společně jim dáváme šanci na lepší budoucnost!", říká Kasia Wilczewska, vedoucí oddělení firemní komunikace společnosti Pepco.

 

Pepco

Pepco, tzv. value retailer, je nejrychleji rostoucím maloobchodním řetězcem v Evropě, který nabízí oblečení pro celou rodinu a domácí potřeby za velmi atraktivní ceny. Po téměř 20 letech nepřetržitého rozvoje navštěvují prodejny Pepco zákazníci, kteří měsíčně uskuteční 30 milionů transakcí. Společnost se sídlem v Poznani v současné době zaměstnává více než 31 000 lidí v 18 evropských zemích a má více než 3 800 prodejen.

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Odkaz na zdroj:

https://www.protext.cz/zprava.php?id=52552&utm_source=rssweb&utm_medium=rss&utm_campaign=rsskanaly